مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-15سياسي

تدوین دانشنامه آزادگان؛ زمینه ساز تامین منابع برای تحقیقات نسل جوان


وزیر علوم با اشاره به تدوین دانشنامه آزادگان گفت: ان شاء الله این زحمات هم به عنوان نمونه ای از تلاش برای تبیین دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی باشد و هم  زمینه ساز تامین منابع متقن و اصیل برای تحقیقات و تلاش های علمی نسل جوان قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی امروز در مراسم رونمایی از دانشنامه آزادگان گفت: این دانشنامه اثر ماندگار و ارزشمندی خواهد بود.

سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی هر ساله یادآور حماسه های گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و زمان انتظار برای بازگشت این آزادگان است.

وی افزود: بسیاری از گفته ها و روایت های آزادگان نشان می دهد که آن دوره دوره ویژه ای برای نشان دادن آثار نگاه اسلامی و پنجره اعتقادات اسلامی به دوران اسارت بوده است.

وزیر علوم با گرامیداشت یاد آزادگانی که در دوران اسارت به لقاء الله پیوستند، گفت: ما در ثبت یادگارها و دستاوردهای انقلاب اسلامی یا منسجم کار نکردیم یا منسجم آن ها را منتشر نکردیم.

غلامی ادامه داد: منابع عظیمی از معارف دینی، ظرفیت ها و توانمندی های انسانی منبعث از تربیت دینی در آثار مانده از انقلاب اسلامی وجود دارد، چه دوران قبل از پیروزی که مرحله ای مهم از تاریخ است، چه دوران پیروزی انقلاب اسلامی و درگیر شدن در جنگ تحمیلی و چه پس از آن که با توجه به این که هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دانشنامه آزادگان؛ زمینه ساز تامین منابع برای تحقیقات نسل جوان

تدوین دانشنامه آزادگان؛ زمینه ساز تامین منابع برای تحقیقات نسل جوان