مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-15ورزشي

یک تیم، یک شهر، یک رویا


لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به ایستگاه 34 و پایانی رسید و اراکی ها بی صبرانه چشم انتظار ادامه درخشش آلومینیوم سازان و تحقق رویای 18 ساله صعود به لیگ برتر فوتبال هستند.

- ایسنا/مرکزی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به ایستگاه 34 و پایانی رسید و اراکی ها بی صبرانه چشم انتظار ادامه درخشش آلومینیوم سازان و تحقق رویای 18 ساله صعود به لیگ برتر فوتبال هستند.

یکشنبه 26 مردادماه و از ساعت 20 تیم آلومینیوم 60 امتیازی و رده دومی در اراک پذیرای داماش گیلان است و در بازی همزمان دیگر، مس کرمان که هم امتیاز با آلومینیوم و با تفاضل گل کمتر در مکان سوم است، میهمان تیم سقوط کرده علم و ادب تبریز خواهد بود.

احتمالا تیم دوم صعودکننده به لیگ برتر با امتیاز 63 و تفاضل گل بهتر نسبت به حریف دیگر مشخص خواهد شد.

البته خوشه طلایی ساوه هم که با 59 امتیاز در مکان چهارم جای دارد، در صورت برتری برابر تیم هوادار در تهران و توقف آلومینیوم و مس کرمان، راهی لیگ برتر خواهد شد.

فوتبال استان مرکزی در سال 1381 با خرید امتیاز تیم فوتبال پارت سازان مشهد فعالیت خود را در لیگ دسته اول کشور آغاز کرد و 11 شرکت صنعتی اراک عضو هیئت مدیره و حامی مالی آن بودند تا اینکه پس از پنج سال حضور در لیگ، شرکت آلومینیوم اراک رسما در سال 1386 مالک تیم شد و تا سال 1388 تا آستانه لیگ برتر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تیم، یک شهر، یک رویا

یک تیم، یک شهر، یک رویا