مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-15اجتماعي

تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش تقویت و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری را یکی از مسیرهای کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش تقویت و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری را یکی از مسیرهای کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در حاشیه بازدید از سی وهشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور در شهرری اظهار کرد: به نظر می رسید در شرایط کرونایی مسابقات فرهنگی هنری برگزار نشود اما باهمت همکاران حوزه فرهنگی هنری، حوزه پشتیبانی و سایر بخش ها، این مهم محقق شد و مسابقات فرهنگی هنری باکیفیت عالی در بستر شبکه شاد و با حضور داوران به نام کشوری در حال پیگیری است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در فضای مجازی و بستر شاد را تجربه ای جدید و ارزشمند برشمرد و افزود: قطعاً این شیوه برگزاری مسابقات در سال های آینده حتی اگر کرونا هم نباشد فرایند برگزاری مسابقات را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

کاظمی از رضایت دانش آموزان و همچنین داوران از این شیوه برگزاری مسابقات خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در این شرایط می تواند ارزش های بسیار زیادی را برای آموزش وپرورش و دانش آموزان داشته باشد و روحیه نشاط و امیدواری را در بین دانش آموزان ایجاد کند و امیدوار باشند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی

تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی