مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-15اجتماعي

اعلام نحوه بازگشایی مدارس و شرایط تشکیل کلاس های درس در 3 وضعیت


از اسفندماه 1398 که شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی مدارس در کشور شد، مسائلی چون بازگشایی مجدد مدارس، نحوه برگزاری امتحانات، روش های متنوع آموزش و .

برنامه ریزی های وزارت آموزش و پرورش را تحت تاثیر جدی قرار داد و خانواده ها را نیز با چالش هایی مواجه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1400-1399 که اخیرا از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شده آمده است که یکی از ویژگی های سال تحصیلی جدید در جهان و کشور عزیزمان، نگرانی از شیوع بیماری کووید 19 است و اظهار نظرها حاکی از ضرورت برنامه ریزی برای وضعیت های متغیر است.

با توجه به شرایط حاضر و با درنظر گرفتن فرض های متفاوت، لازم است اقدامات متناسب در وضعیت های سه گانه (سفید-زرد-قرمز) را پیش بینی و برای اجرای آن آماده شویم.

در ابتدای این شیوه‌نامه، تاریخ بازگشایی مدارس 15 شهریور 1399 ذکر شده و درباره وظایف مدرسه و وضعیت هر یک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، هنرستانها و دوره پیش دبستانی با توجه به وضعیت سفید، زرد و قرمز ضوابطی مشخص شده است.

همچنین وزارت آموزش و پرورش در این شیوه نامه تاکید کرده است که در ماههای اخیر موضع فعالی در ارائه خدمات آموزشی در پیش گرفته و تلاش می کند آموزش در محیط های مختلف را استمرار بخشیده و اجازه ندهد شرایط غافلگیرکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه بازگشایی مدارس و شرایط تشکیل کلاس های درس در 3 وضعیت

اعلام نحوه بازگشایی مدارس و شرایط تشکیل کلاس های درس در 3 وضعیت