مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-15فناوري

مودیان مالیاتی مراقب کلاه برداران اینترنتی باشند


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مودیان مالیاتی مراقب شگرد کلاه برداران در فضای مجازی باشند تا متضرر نشوند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مودیان مالیاتی مراقب شگرد کلاه برداران در فضای مجازی باشند تا متضرر نشوند.

میرحیدر رضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد شیاد از طریق ایجاد سایت های جعلی اخذ مالیات و دست یابی به اطلاعات کارت های بانکی مودیان، اظهار کرد: مودیان مالیاتی مراقب شگرد کلاه برداران در فضای مجازی باشند تا متضرر نشوند.

وی با بیان اینکه برخی از جرایم رایانه ای با تکیه بر اصول مهندسی اجتماعی و به کارگیری صفحات جعلی به منظور القای تفکر به کاربران در راستای انجام اقدامات موردنظر مهاجمان سایبری انجام می شود، افزود: اخیرا مشاهده شده برخی از این جرایم در فضای مجازی توسط ثبت کنندگان آگهی در سایت هایی همچون دیوار تحت عنوان اخذ مالیات انجام می شود، به گونه ای که این آگهی ها، مودیان مالیاتی را به سایت های جعلی پرداخت مالیات هدایت کرده و نهایتا اطلاعات کارت های بانکی ایشان مورد سوءاستفاده قرار می گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه امور مربوط به ارایه اظهارنامه و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی انجام می شود، ادامه داد: بر این اساس، هرگونه واریز مالیات از طریق شیوه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مودیان مالیاتی مراقب کلاه برداران اینترنتی باشند

مودیان مالیاتی مراقب کلاه برداران اینترنتی باشند