مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:502020-08-15ورزشي

زخم کاری کرونا بر پیکر جامعه ورزش/ضربه فنی هزارو 700 باشگاه ورزشی در البرز


باشگاه داران قشری از جامعه را تشکیل می دهند که این روزها زیر بار سنگین ویروس منحوس کرونا قد خم کرده و امرار معیشت این گروه به سختی انجام می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، در شرایط ،  مسئولان ورزش استان و شهرستان را مستاصل کرده است.

  تعطیلی باشگاه ها؛ گرهی که به دست مردم باز می شود در این راستا امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرزدر گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس گفت: با شیوع ویروس برای بازگشایی باشگاه ها منجر شود.

 غفرانی با اشاره به اینکه برخی افراد به ویژه ورزشکاران حرفه ای  به ورزش کردن نیاز دارند، بیان کرد: مشکلات باشگاه ها به مسؤولان مربوطه انتقال داده شد و به عنوان یک ورزشکار و  نه فقط  به عنوان مدیر کل ورزش، با تمام توان بازگشایی باشگاه ها را پیگیری می کنیم.

بازگشایی باشگاه ها؛ مهمترین دغدغه باشگاه داران فردیس در ادامه داوود عزیزی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس مهمترین دغدغه ورزش فردیس را تعطیلی باشگاه ها اعلام کرد و افزود: بیش از320 باشگاه در فردیس وجود دارد که حدود  95 درصد آنها استیجاری هستند و درتعطیلی اجباری ی استان البرز مورد بررسی قرار گیرد.

این مسؤول یادآور شد: استمرار تعطیلی بیش از 320 باشگاه در فردیس، آسیب های جبران ناپذیر  اقتصادی، اجتماعی و روانی را به جامعه ورزش این شهر وارد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم کاری کرونا بر پیکر جامعه ورزش/ضربه فنی هزارو 700 باشگاه ورزشی در البرز

زخم کاری کرونا بر پیکر جامعه ورزش/ضربه فنی هزارو 700 باشگاه ورزشی در البرز