مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-15ورزشي

نامگذاری یکی از میادین دزفول به نام غلامرضا قصاب


یکی از میادین یا معابر شهری دزفول به نام غلامرضا قصاب ، پیشکسوت کشتی و اولین خوزستانی شرکت کننده در المپیک نام گذاری خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان یکی از میادین یا معابر شهری دزفول به نام "غلامرضا قصاب"، پیشکسوت کشتی و اولین خوزستانی شرکت کننده در المپیک نام گذاری خواهد شد.

غلامرضا قصاب اولین کشتی گیر خوزستانی است که در سال 1976 در المپیک به روی تشک رفت و به مدت هشت سال نیز کاپیتانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران را برعهده داشت.

او بعد از خداحافظی از کشتی، در عرصه مربیگری به کشتی ایران و خوزستان خدمات ارزنده ای داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پیشکسوت خوزستانی سال ها در سالنی که مالک آن، آموزش و پرورش بود، مستاجر و در حال آموزش علاقه مندان به این رشته بود تا این که چند روز پیش طی یک تماس تلفنی متوجه می شود که حکم تخلیه این سالن صادر شده است و باید برای همیشه آن سالن را ترک کند.

قصاب تا به سالن می رسد، می بیند که نیمی از وسایلش جمع شده است و خود نیز با بوسه بر چهار طرف تشک کشتی، آن را جمع می کند و پشت یک وانت می گذارد و تمام خاطراتش را به خانه می برد.

این رفتار با پیشکسوت کشتی خوزستان که سال ها خدمات ارزنده ای به نوجوانان و جوانان استان به ویژه شهرستان دزفول داشته است، با واکنش هایی از سوی قهرمانان ملی و علاقه مندان به این رشته همراه بود و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری یکی از میادین دزفول به نام غلامرضا قصاب

نامگذاری یکی از میادین دزفول به نام غلامرضا قصاب