مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-15بين الملل

تاکید هند به چین در سرعت بخشیدن به خروج نیروهایش از لداخ


هند به چین تاکید کرد تا خروج نیروهایش از منطقه مرزی شرقی لداخ را که هزاران سرباز از دو کشور در آن مستقر هستند، تسریع بخشد.

- هند به چین تاکید کرد تا خروج نیروهایش از منطقه مرزی شرقی لداخ را که هزاران سرباز از دو کشور در آن مستقر هستند، تسریع بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سخنگوی وزارت خارجه هند گفت: پیشرفت هایی در پی چندین نشست بین مقام های هند و چین به دست آمده است.

در حالیکه ما به دنبال این هستیم که در سریعترین زمان ممکن روند خروج نیروهای چینی از منطقه مرزی لداخ تکمیل شوند، این مساله مهم است که به یاد داشته باشیم دستیابی به چنین توافقی نیازمند انجام اقدامات از سوی دو کشور است.

وی ادامه داد، هند انتظار دارد که طرف چینی صادقانه در راستای این توافق و خروج نیروها و کاهش تنش و احیای کامل صلح و ثبات در این منطقه مرزی فعالیت کند.

در گزارش وزارت دفاع هند که اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد، آمده که بن بست در منطقه مرزی لداخ احتمالا طولانی می شود چون اوضاع در این منطقه همچنان حساس است و به نظارت کامل و اقدامی مناسب بر اساس وضعیت منطقه نیاز دارد.

مقام های دهلی نو می گویند، بن بست در لداخ زمانی ایجاد شد که اوایل مه سال جاری میلادی، درگیری های مرگبار در آن رخ داد وقتی که گروهی از سربازان چینی وارد قلمروی تحت کنترل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید هند به چین در سرعت بخشیدن به خروج نیروهایش از لداخ

تاکید هند به چین در سرعت بخشیدن به خروج نیروهایش از لداخ