مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-15دانش

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه خواستار شد؛ کنکاش در میراث ادعیه طبی


عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به مبحث کرونا و بازگشت به میراث دعاهای طبی پرداخت.

- عضو هیئت علمی دانشگاه علامه خواستار شد؛ کنکاش در میراث ادعیه طبی ایسنا/قم عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به مبحث "کرونا و بازگشت به میراث دعاهای طبی" پرداخت.

پنجاه و پنجمین نشست از سلسله نشست های علمی فرهنگی چالش کرونا و زندگی مؤمنانه با موضوع کرونا و بازگشت به میراث دعاهای طبی به همت دانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران و جهاد دانشگاهی واحد استان قم با حضور دکتر اسماعیل اثباتی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست اظهار کرد: با توجه به اینکه اواخر سال گذشته مسئله عالم گیر کرونا اتفاق افتاد چالش ها و رویکردهای متفاوت و متضادی را ایجاد کرد و یکی از این گرایش ها گرایش به مذهب، دین و گرایش به آسمان بود و عده ای هم مخالف این گرایش بودند و شبهاتی را در مورد این بیماری و مسئله شر مطرح کردند.

اثباتی ادامه داد: یکی از مباحثی که همراه با کرونا مطرح شد بحث دعا و توسل بود که این گرایش در بین عموم مردم دیده می شد چون برای این بیماری درمان خاصی پیدا نشده و انسان ها با تمام ادعاها در برابر آن احساس عجز بیشتری کردند و بهانه ای شد تا دست های بسیاری به سوی آسمان دراز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه خواستار شد؛ کنکاش در میراث ادعیه طبی

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه خواستار شد؛ کنکاش در میراث ادعیه طبی