مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-14ورزشي

تشکیل کارگروه ویژه ورزش در مجمع تشخیص مصلحت نظام


کارگروهی ویژه در مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور چهره های ورزشی تشکیل شده، بررسی سیاست های کلی نظام در حوزه ورزش را دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مظفر وزیر پیشین آموزش و پرورش و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ریاست کارگروه ویژه ورزش در این مجمع را بر عهده دارد اما جلسات برگزار شده این کارگروه طی یکی دو ماه گذشته با مدیریت و نظارت کیومرث هاشمی رییس پیشین کمیته ملی المپیک پیگیری شده است.

علاوه بر کیومرث هاشمی که از اعضای اصلی کارگروه ویژه تشکیل شده حوزه ورزش در مجمع تشخیص مصلحت نظام است، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش، محمد حسین علیزاده سرپرست فدراسیون ورزش های دانشگاهی، سردار باران چشمه رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح و سردار علیرضا صفارزاده رییس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای نیز به عنوان عضو کارگروه در نشست ها حضور دارند.

بررسی سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی در مورد ورزش و تصمیم گیری لازم در مورد آنها محور اصلی نشست های برگزار شده توسط کارگروه ورزش مجمع تشخیص مصلحت نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه ورزش در مجمع تشخیص مصلحت نظام

تشکیل کارگروه ویژه ورزش در مجمع تشخیص مصلحت نظام