مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-14ورزشي

عقده گشایی فدراسیون ووشو با حکم 28ماه محرومیت خواهران منصوریان


مسوولان فدراسیون ووشو به جای عذرخواهی از پنهان کاری در اعلام محرومیت مبی پوشان دوپینگی و تقدیم استعفا، حالا به قلع و قمع قهرمانان ملی این رشته پرداخته اند - فدراسیون ووشو که اخیرا با رسوایی پنهان کردن آزمایش مثبت دوپینگ چندین قهرمان جهانی خود مواجه شده است، در اقدامی بحث برانگیز شهربانو و سهیلا منصوریان دو قهرمان نامدارش را به ترتیب 20 و 8 ماه از حضور در میادین محروم کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، فدراسیون ووشو در واکنش به برخی موارد مطرح‌شده در خصوص صدور احکام انضباطی خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان، بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه کمیته انضباطی فدراسیون ووشو به شرح زیر است: «مطابق با ماده 2 اهداف و وظایف آیین‌نامه انضباطی مسابقات ورزشی که حفظ و صیانت از اخلاق حسنه، اسلامی و ورزشی و همچنین کوشش در جهت رسیدن به ارزش‌ها و کرامات والای انسانی در سطح جامعه ورزشی کشور و پیشگیری از برخوردهای ناشایست می‌باشد، در تاریخ 1399/05/15 جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برگزار شد.

این جلسه در خصوص رسیدگی به شکایت خانم مریم هاشمی علیه خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان و همچنین بررسی گزارش‌های مستند فدراسیون نسبت به تخلفات صورت گرفته از سوی خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان در حین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقده گشایی فدراسیون ووشو با حکم 28ماه محرومیت خواهران منصوریان

عقده گشایی فدراسیون ووشو با حکم 28ماه محرومیت خواهران منصوریان