مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 01:552020-08-14دانش

جدیدترین فرصت های مطالعاتی اعضاء هیات علمی برای نیمه اول مرداد 99 اعلام شد


جدیدترین لیست فرصت های مطالعاتی اعضاء هیات علمی برای نیمه اول مردادماه 1399 توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، جدیدترین لیست اعلام نیاز فرصت مطالعاتی اعضاء هیات علمی این آدرس امکان پذیر است.

این فرصت ها توسط دفتر ارتباط با جامعه و صنعت اعلام می شود و داوطلبان می توانند برای ثبت درخواست ها و محورهای همکاری و همچنین اطلاع از نیازهای فرصت مطالعاتی شرکت ها و دستگاه های اجرایی به سایت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراجعه کنند.

فرصت های مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت زمینه مناسبی را برای ارتقا توانمندی ها و مهارت ایشان در جهت انتقال یافته های پژوهشی و کسب دانش بومی و انتقال یافته های پژوهشی به جامعه فراهم می سازد.

در طی فرصت مطالعاتی، عضو هیئت علمی در واحد عملیاتی دولتی یا غیردولتی (شامل بخش های صنعتی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی) حضور می یابد.

*واحد هایی که برای حضور اعضاء هیات علمی در نیمه اول مرداد 99 تقاضا داده اند واحد عملیاتی می تواند وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، تشکل های بخش خصوصی، بنگاه ها یا سازمان های فرهنگی و صنعتی، واحدهای پژوهش و توسعه، اقتصادی یا خدماتی دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین فرصت های مطالعاتی اعضاء هیات علمی برای نیمه اول مرداد 99 اعلام شد

جدیدترین فرصت های مطالعاتی اعضاء هیات علمی برای نیمه اول مرداد 99 اعلام شد