مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 20:002020-08-14ورزشي

سرمربی تیم ملی رویینگ: بین قایقرانان برابری وجود دارد


در فدراسیون قایقرانی برابری وجود دارد و فدراسیون همیشه تاکید داشته نباید بین ملی پوشان فرق بگذاریم.

- سرمربی تیم قایقرانی رویینگ گفت: در فدراسیون قایقرانی برابری وجود دارد و فدراسیون همیشه تاکید داشته نباید بین ملی پوشان فرق بگذاریم.

افشین فرزام در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه انتخاب چهار ملی پوش رویینگ برای گرفتن کمک هزینه از فدراسیون بر چه اساسی انجام گرفته است، بیان کرد: نفراتی هستند که درماده های المپیکی مسابقات آخر توانستند مدال بگیرند و رکوردهایشان نیز نسبت به بقیه نفرات بهتر است.

البته شانس برای بقیه نفرات هم قائل می شویم و فدراسیون به دنبال این است یک مسابقه یک روزه در شهریور ماه برگزار کند و در آن رقابتها هر کسی بتواند رکورد بهتری ثبت کند، جایگزین خواهد شد.

فرزام در پاسخ به این پرسش که غیر از بهمن نصیری و نازنین ملایی چه کسانی قرار است از این کمک هزینه بهره مند شوند، گفت: قرار است خانم عباسی در بخش بانوان اسامی را اعلام و کمیته فنی هم تایید کند.

او در مورد اینکه برخی ها فکر کرده بودند نازنین ملایی و بهمن نصیری با حمایت فدراسیون در تهران تمرین می کنند، تاکید کرد: شاید این طور حدس زده بودند اما خود آقای سهرابیان همیشه عنوان می کند نباید بین ملی پوشان فرق بگذاریم و خودش خیلی به این مسئله توجه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی رویینگ: بین قایقرانان برابری وجود دارد

سرمربی تیم ملی رویینگ: بین قایقرانان برابری وجود دارد