مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 19:452020-08-14اقتصادي

قاچاقچی کالا در زاهدان نقره داغ شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: تعزیرات حکومتی قاچاقچی کالا را در زاهدان یک میلیارد و 670میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

- حیدر میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مامورین انتظامی مستقر در ایست و بازرسی پاسگاه خان محمد چاه در حین کنترل تردد خودرو های عبوری که در بازرسی به عمل آمده از یک دستگاه خودرو کامیون باری میزان 23 تن و 200 کیلوگرم روغن خوراکی کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: پس از توقیف خودرو و استعلام از کالاهای کشف شده مشخص شد هیچ سابقه ای در سامانه جامع انبارها در خصوص این نوع روغن خوراکی ثبت  شده و عملا قاچاق تلقی می شود.

وی ادامه ادامه داد: در همین راستا کالاهای کشف شده تحویل سازمان اموال تملیکی و پرونده به همراه متهم به تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان ارسال شد.

این مسؤول گفت: شعبه صادر کننده رای با توجه به اقرار متهم و شواهد موجود در پرونده و عدم ارائه مدارک و مجوزهای قانونی از همین حیث اتهام را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به میزان یک میلیارد و 670میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میرزایی بیان کرد: قاچاق کالا یکی از بزرگترین مشکلات فعلی جامعه است و مبارزه با قاچاقچیان یکی از مهمترین اولویت های کاری تعزیرات حکومتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی کالا در زاهدان نقره داغ شد

قاچاقچی کالا در زاهدان نقره داغ شد