مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-14اقتصادي

چالش لاغری به سبک وزارت ارشاد


شاید دیده باشید که برخی رژیم می گیرند تا لاغر شوند، اما یک کف دست نان را جوری حساب می کنند تا سیر شوند.

حالا وزارت ارشاد هم تصمیم گرفته لاغر شود و ساختار اداری خود را اصلاح کند تا هزینه هایش را کاهش دهد؛ - شاید دیده باشید که برخی رژیم می گیرند تا لاغر شوند، اما یک کف دست نان را جوری حساب می کنند تا سیر شوند.

حالا وزارت ارشاد هم تصمیم گرفته لاغر شود و ساختار اداری خود را اصلاح کند تا هزینه هایش را کاهش دهد؛ باید دید لاغر شدن ارشاد به چه شکل خواهد بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چابک سازی، کوچکتر کردن دولت، حذف موازی کاری، کاهش هزینه ها و تمرکز مدیریت، کلیدواژه هایی است که جسته و گریخته از زبان مسئولان می شنویم.

حدود یک سال پیش (31 مرداد 1398) سیدعباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - از ادغام موسسه های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: بحث ساماندهی موسسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که 36 موسسه هستند، به این منظور نیست که کارمندان آن ها را تعدیل و تعطیل کنیم، بلکه این اقدام در راستای چابک سازی است.

به نظر می آید این تجمیع سامان یافته جدید کمک می کند نظام مدیریتی ما روان تر شود و هزینه های بالاسری و ستادی ما کاهش پیدا کند، اگر این امکان را پیدا کنیم که نظام همپوشانی را کمتر کنیم بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش لاغری به سبک وزارت ارشاد

چالش لاغری به سبک وزارت ارشاد