مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 18:002020-08-14بين الملل

واکنش سید حسن نصرالله به توافق امارات و رژیم صهیونیستی


دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به توافق دیروز امارات و رژیم صهیونیستی بر عادی سازی روابط گفت که حزب الله در لبنان هرگز از این تصمیم و توافق شوکه نشد چرا که این توافق در ضمن مسیر طبیعی ای بود که آن ها آن را در پیش گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان جمعه شب به مناسبت چهاردهمین سالروز پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه (2006) سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب الله در ابتدا گفت که به دلیل شیوع کرونا و شرایط لبنان از جمله انفجار این جنبش تصمیم گرفته است، به جای جشن گرفتن سالرزو پیروزی در برابر دشمن صهیونیست، به سخنرانی امشب اکتفا کند.

سید حسن نصرالله این پیروزی را به مردم لبنان و گروه های مقاومت و خانواده های شهدا تبریک و تهنیت گفت و یاد شهیدان، عماد مغنیه، مصطفی بدر الدین و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت، برای اولین بار در چنین سالروزی یاد یک شهید دیگر را گرامی می دارد و گفت، شهید حاج قاسم سلیمانی در فرماندهی مرکزی جنگ نقشی مهم داشت.

سید حسن نصرالله جنگ تموز (33 روزه) را جنگ واقعی دانست و گفت که این جنگ تصمیم ایالات متحده آمریکا بود و رژیم صهیونیستی آن را اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سید حسن نصرالله به توافق امارات و رژیم صهیونیستی

واکنش سید حسن نصرالله به توافق امارات و رژیم صهیونیستی