مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-14پزشكي

آخرین وضعیت بهبودیافتگان و بیماران مبتلا به کووید 19 در فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تشریح آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کووید 19 در فارس پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی با اشاره به اینکه برخی افراد برای خوردن، آشامیدن، استراحت یا تنفس راحت تر، ماسک را روی چانه خود قرار می دهند که این امر احتمال انتقال ویروس ویروس در فارس، از بررسی 233 هزار و 897 آزمایش در آزمایشگاه های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کویید 19 خبر داد و افزود: تاکنون ابتلای قطعی 38 هزار و 58 بیمار در فارس به اثبات رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تأسف از جان باختن 11 هم استانی در 24 ساعت گذشته بیان داشت: جمع جانباختگان بیماری کویید 19 در فارس، از ابتدای شیوع تا امروز به 684 نفر رسیده است.

همتی ادامه داد: تاکنون 34 هزار و 764 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص یا از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار، 983 بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 108 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری بوده و خدمات درمانی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بهبودیافتگان و بیماران مبتلا به کووید 19 در فارس

آخرین وضعیت بهبودیافتگان و بیماران مبتلا به کووید 19 در فارس