مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-14سياسي

اقامه عزای سیدالشهدا(ع) همراه با حفظ اصول مبارزه با کرونا باشد


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اقامه عزای سیدالشهدا و حفظ شعائر همراه با حفظ اصول مبارزه با کرونا باشد و همگان این مهم را مدنظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حسینی همدانی در بیست و چهارمین خطبه مکتوب نمازجمعه با اشاره به روز مباهله اظهار داشت: آیه 61 سوره مبارکه آل عمران به ویژگی انحصاری امیرالمؤمنین علیه السلام و عصمت صدیقه طاهره سلام الله علیها اشاره دارد و طبق نقل روز 24 ذی الحجه روزی است که حضرت علی (ع) در حال رکوع انگشتر خود را به سائل بخشیدند و در شأن ایشان آیه 55 سوره مبارکه مائده نازل شد.

وی همچنین با اشاره به 25 ذی الحجه روز نزول آیات مبارکه سوره انسان است که در شأن اهل بیت علیهم السلام نازل شد و این روز را به نام خانواده نامگذاری کردند، افزود: یکی از مسائل مهم و پر تأکید اسلام، مسئله خانواده، حفظ و تحکیم آن است و به هیچ وجه از بین رفتن و متلاشی شدن پیوند خانوادگی که بین زوجین و بعد فرزندان برقرار است را نمی پذیرد و اقدام کنندگان را به شدت مذمت می کند.

حسینی همدانی عنوان کرد: حفظ خانواده از انهدام یکی از مهم ترین اهداف پیوند اجتماعی اسلام است و با توجه به آیات شریفه قرآن کریم می فهمیم که اصل تشکیل خانواده به دستور خدای تعالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه عزای سیدالشهدا(ع) همراه با حفظ اصول مبارزه با کرونا باشد

اقامه عزای سیدالشهدا(ع) همراه با حفظ اصول مبارزه با کرونا باشد