مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-14اقتصادي

چرا قیمت ماسک در داروخانه ها، متفاوت است؟


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به اینکه ماسک هایی که از خارج از استان خوزستان وارد می شوند، یک سری هزینه های تمام شده دارند، - ایسنا/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به اینکه ماسک هایی که از خارج از استان خوزستان وارد می شوند، یک سری هزینه های تمام شده دارند، ماسک ها با تفاوت قیمت 200 تا 300 تومانی عرضه خواهند شد و اگر ماسک با قیمت بالاتر از این عرضه شود، برای داروخانه متخلف در تعزیرات پرونده تشکیل می شود.

امیرحسین نظری در خصوص وضعیت تولید ماسک در خوزستان، اظهار کرد: خوزستان، تولیدکننده ماسک نیست و مواد اولیه آن از استان های دیگر وارد می شود و دستگاه های تولید مواد اولیه ماسک در خوزستان وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پیش از شیوع کرونا، ماسک تنها برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز جراحی نیاز بود، بنابراین تقاضا کم بود اما با شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا، تقاضا بالا رفت و عرضه پایین بود.

نظری بیان کرد: قبل از شیوع کرونا تنها 20 واحد تولید ماسک در کشور وجود داشت اما اکنون تعداد واحدهای تولید ماسک در سطح کشور به 250 واحد رسیده است.

رییس سازمان صمت خوزستان گفت: با تلاش های انجام شده، چهار واحد صنعتی تولید ماسک در خوزستان راه اندازی شده که دو وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قیمت ماسک در داروخانه ها، متفاوت است؟

چرا قیمت ماسک در داروخانه ها، متفاوت است؟