مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-14سياسي

محرم و صفر باعث پایداری دین و صیانت از جمهوری اسلامی است


امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم و نهضت جاوید حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: ایام محرم و صفر باعث پایداری دین، معنویت و صیانت از جمهوری اسلامی و معنویات است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم و نهضت جاوید حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: ایام محرم و صفر باعث پایداری دین، معنویت و صیانت از جمهوری اسلامی و معنویات است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن فاطمی در خطبه های نماز جمعه امروز 24 مردادماه شهرکرد، اظهار کرد: در روز مباهله روز موعود با مسیحیان نجران، پیامبر(ص) تنها با اهل بیت خود حضرت علی (ع) و بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه (س) و حسنین بدون اینکه جمعیت را همراه خود کنند در محل مقرر حضور پیدا کردند.

وی افزود: مسیحیان نجران که از پیش قرار گذاشته بودند که اگر پیامبر اسلام (ص) با جمعیتی بزرگ و سر و صدا پا به عرصه مباهله نهادند به هیچ عنوان عقب نشینی نکرده و مبارزه کنند، وقتی آرامش و قاطعیت رسول خدا(ص) که تنها به همراه اهل بیتش به سراغ آن ها آمده بودند را مشاهده کردند حاضر به انجام مباهله نشدند و راه مصالحه در پیش گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم و صفر باعث پایداری دین و صیانت از جمهوری اسلامی است

محرم و صفر باعث پایداری دین و صیانت از جمهوری اسلامی است