مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-14بين الملل

ادعای مقام اماراتی: هنوز به تشکیل دولت فلسطینی متعهد هستیم


یکی از سخنگوهای وزارت خارجه امارات عربی متحده با ادعای اینکه ابوظبی هنوز به تشکیل دولت فلسطینی مستقل متعهد است، لازمه آن را اما همزیستی مسالمت آمیز با صهیونیست ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از انتقاد تعدادی از کشورهای جهان اسلام و گروه های مقاومت از توافق امارات عربی متحده با رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط، وزارت خارجه امارات با دفاع از این اقدام، مدعی شد که هنوز به تشکیل دولت فلسطینی و طرح سازش اعراب پایبند هستند.

هند مانع العتیبه مدیر ارتباطات استراتژیک وزارت خارجه امارات در مصاحبه با وبگاه صهیونیستی تایمز اسراییل با بیان اینکه تعلیق طرح اشغال سی درصدی کرانه باختری، راه را برای انجام این توافق هموار کرد، گفت: امارات، آمریکا و اسراییل برای تعلیق طرح الحاق اراضی فلسطینی ها توافق کردند تا روابط دوجانبه را برای رسیدن به منطقه ای باثبات و صلح آمیز از طریق گفت وگو و دیپلماسی، برقرار کنند .

به نوشته این پایگاه خبری، العتیبه ضمن به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان یک دولت مشورع، ادعا کرد: امارات به طرح صلح عربی و حقوق مردم فلسطین برای داشتن دولت مستقل ذیل همزیستی مسالمت آمیز با دولت اسراییل متعهد است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای مقام اماراتی: هنوز به تشکیل دولت فلسطینی متعهد هستیم

ادعای مقام اماراتی: هنوز به تشکیل دولت فلسطینی متعهد هستیم