مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-14دانش

آغاز به کار مرکز رشد تجهیزات پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با قابلیت پذیرش حداقل 30 واحد فناور و دانش بنیان آغاز به کار کرد.

- آغاز به کار "مرکز رشد تجهیزات پزشکی" در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با قابلیت پذیرش حداقل 30 واحد فناور و دانش بنیان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرکز پس از موافقت شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی در مجتمع بین المللی فناوری و نوآوری دانشگاه واقع در منطقه حکیمیه تهران در فضایی با مساحت حدود 300 متر مربع آماده پذیرش واحدهای فناور و دانش بنیان شد.

دکتر حمیدرضا مقیمی مدیر امور فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه حوزه تجهیزات پزشکی از حوزه های بسیار مهم سلامت بوده که بازار بسیار بزرگی دارد، ادامه داد: از طرفی با توجه به پیشرفت های علوم و فنون مهندسی، توانبخشی و پزشکی، امکان ساخت این تجهیزات با کیفیت مناسب در داخل کشور وجود دارد و با توجه به افزایش امید به زندگی و مسن تر شدن جامعه، نیاز به این تجهیزات روز به روز بیشتر می شود.

وی با اشاره به مراجعه تعداد زیادی از فناوران در حوزه تجهیزات پزشکی به این دانشگاه جهت استقرار در مراکز رشد، به همکاری نزدیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه های فنی و مهندسی مانند دانشگاههای صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز رشد تجهیزات پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آغاز به کار مرکز رشد تجهیزات پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی