مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-14سياسي

حجت الاسلام قمی: «مصطفی» مجاهدی واقعی و عاشق شهادت بود


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مصطفی اخلاقی یک مجاهد واقعی و عاشق شهادت بود، کسی بود که زینت حیات دنیا چشمش را پر نکرد و دنیای آخرت را طلب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم چهلمین روز آسمانی شدن شهید مصطفی اخلاقی که در گلزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مجاهدان الهی به کم قانع نیستند، قناعت به دنائت نمی کنند و در عین حال اسیر متاع اندک دنیا هم نمی شوند.

وی افزود: من تصورم از شهید مصطفی اخلاقی این است که او به کم قانع نبود؛ کسی بود که زینت حیات دنیا، چشمش را پر نکرد و دنیای آخرت را خواست.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به آیه شریفه وَمَنْ أَرَادَ الْآخِرَهَ وَسَعَیٰ لَهَا سَعْیَهَا وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَأُولَٰئِکَ کَانَ سَعْیُهُمْ مَشْکُورًا گفت: وعده ی الهی است که هر کس طالب حیات آخرت باشد و برای آن به قدر لازم و طاقت کوشش کند البته به شرط ایمان (به خدا)، سعی و تلاش چنین کسانی قبول می شود؛ مصطفی اخلاقی برای سیدالشهدا قیام کرد و مصداق واقعی این آیه شریفه این بود.

قمی نیت و اخلاص را پشتوانه عمل خواند و گفت: اگه اخلاص و نیت، رضای الهی و فقط برای خدا باشد رنگ و عطر کار متفاوت می شود؛ مستند ساز بسیار داریم اما آثار شهید مرتضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام قمی: «مصطفی» مجاهدی واقعی و عاشق شهادت بود

حجت الاسلام قمی: «مصطفی» مجاهدی واقعی و عاشق شهادت بود