مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-13بين الملل

معترضان در بولیوی، خواهان برگزاری فوری انتخابات


راه بندان های ضددولتی در بولیوی در بحبوحه تنش های سیاسی تشدید یافته، رویارویی های خشونت آمیز و ادعاهای دولتی مبنی بر آنکه معترضان از طریق جلوگیری از رسیدن منابع به بیماران کرونا مسبب مرگ آن ها هستند، - راه بندان های ضددولتی در بولیوی در بحبوحه تنش های سیاسی تشدید یافته، رویارویی های خشونت آمیز و ادعاهای دولتی مبنی بر آنکه معترضان از طریق جلوگیری از رسیدن منابع به بیماران کرونا مسبب مرگ آن ها هستند، وارد هفته دوم خود شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ان پی آر ، اعتراضات در حال عمیق تر کردن بحران در کشوری است که در حال حاضر با بیماری همه گیری دست و پنجه نرم می کند که به گفته مقامات، تاکنون بیش از 3 هزار و 700 کشته و 91 هزار و 600 مبتلا به جا گذاشته است.

راه بندان های بزرگراه ها توسط اتحادیه های کارگری در مناطق روستایی و در بین گروه های بومی متحد با حزب سوسیالیست رییس جمهور اخراج شده، اوو مورالس ، سازمان دهی شده اند.

آن ها هفته گذشته در تلاش برای فشار آوردن به دولت موقت انتخاب نشده بولیوی برای جلو انداختن انتخابات ریاست جمهوری- که دو مرتبه به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاده بود-، کارزاری برای اعتصابات، راهپیمایی و راهبندان بدون محدودیت راه اندازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان در بولیوی، خواهان برگزاری فوری انتخابات

معترضان در بولیوی، خواهان برگزاری فوری انتخابات