مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-13سياسي

کتاب «جامعه ما» شامل مسائل اجتماعی از منظر شهید صدر منتشر شد


کتاب «جامعه ما» شامل مسائل اجتماعی از منظر شهید صدر نوشته سیدمنذر حکیم توسط انتشارات سروش منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس کتاب جامعه ما نوشته سیدمنذر حکیم توسط انتشارات سروش منتشر شد.

این کتاب دربردارنده مسائل اجتماعی و مبنای جامعه شناختی اسلام بر اساس نگرش شهید آیت الله سید محمدباقر صدر است که با ترجمه مسعود فکری منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در این کتاب مطالب شهید صدر نه به شیوه خطابی و جدل، بلکه از باب یک منطق مستدل و محکم مطرح می شود، که در کلاس های درس به صورت اختصاصی و یا سخنرانی های خود به ان اشاره داشته اند، اما فرصت تألیف کتاب را پیدا نکردند که در نهایت توسط شاگرد وی سید منذر حکیم گردآوری و منتشر شده است.

آیین رونمایی از کتاب جامعه ما دوشنبه 27 مردادماه 1399از ساعت 14 الی 16 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود، آیت الله سید منذر حکیم مؤلف اثر، مسعود فکری مترجم کتاب، سیدمهدی اعتمادی فرد رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، حجت الاسلام حسینعلی سعدی رییس دانشگاه امام صادق، حجت الاسلام حمید پارسانیا و مهدی حسین زاده اساتید دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، رافائل مائوریلو استاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جامعه ما» شامل مسائل اجتماعی از منظر شهید صدر منتشر شد

کتاب «جامعه ما» شامل مسائل اجتماعی از منظر شهید صدر منتشر شد