مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-13سياسي

برگزاری هفته فرهنگی البرز در کشورهای خارجی


مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: در نظر داریم در دوران پساکرونا هفته فرهنگی ویژه استان البرز را در کشورهای خارجی برگزار کنیم که فرصت بسیار خوبی برای استان البرز و هنرمندان این استان محسوب می شود.

- محمدعلی کیانی، مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل میراث فرهنگی در البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: استان البرز تعداد زیادی از مفاخر، هنرمندان، اساتید و .

را پرورش داده است و یکی از دلایل امضای این تفاهم نامه استفاده از تمام ضرفیت های این استان است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر اساس بخشنامه دولت و تایید رهبر معظم انقلاب کلیه فعالیت های فرهنگی، هنری، تبلیغی در خارج از کشور را بر عهده دارد، گفت: این سازمان با بیش از 80 نمایندگی در 65 کشور دنیا ارتباط دارد و سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی به حساب می آید.

کیانی افزود: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری برنامه ریزی می شود اما در حال حاضر هنرمندان استان البرز می توانند از ظرفیت هایی که سازمان فرهنگ و ارتباطات در اختیار آنها می گذارد استفاده کنند و نشست هایی به صورت وبینار و آنلاین با هنرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته فرهنگی البرز در کشورهای خارجی

برگزاری هفته فرهنگی البرز در کشورهای خارجی