مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-13سياسي

پرونده فرودگاه قدیم، غار نمکدان و پلاژ بانوان قشم روی میز دادستان


نشست رییس هیات مدیرعامل و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم با هدف بررسی و تسریع در حل برخی پرونده ها در قشم برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان نشست رییس هیات مدیرعامل و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم با هدف بررسی و تسریع در حل برخی پرونده ها در قشم برگزار شد.

صبح امروز(23 مردادماه) در ابتدای این جلسه گزارشی از روند شکل گیری و مراحل طی شده در پرونده گلدن سیتی ارایه شد و در ادامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان نیز دستوراتی را در جهت تسریع فرآیند تعیین تکلیف این پرونده صادر کرد.

در بخش دیگری از این جلسه نمایندگان خریداران نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و از رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواستار همراهی و همکاری برای حل سریع تر مشکل این پرونده شدند.

همچنین در ادامه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه این سازمان با برگزاری جلسات متعددی در گذشته همراهی کافی با خریداران برای حل مسائل پیش آمده داشته و تمام تلاش های صورت گرفته در راستای به سامان رسیدن این پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده فرودگاه قدیم، غار نمکدان و پلاژ بانوان قشم روی میز دادستان

پرونده فرودگاه قدیم، غار نمکدان و پلاژ بانوان قشم روی میز دادستان