مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-13سياسي

مبارزه با سرقت و استرداد اموال مالباختگان ازبرنامه های اولویت دار ناجا


جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مبارزه با سرقت و استرداد اموال مالباختگان از برنامه های اولویت دار نیروی انتظامی است.

- جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مبارزه با سرقت و استرداد اموال مالباختگان از برنامه های اولویت دار نیروی انتظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار قاسم رضایی در نشست قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت با تاکید بر فرمان و تدبیر مقام معظم رهبری در زمینه استرداد اموال مکشوفه به مالکان واقعی اظهارکرد: همه ما سرباز فرماندهی معظم کل قوا، خادم نظام و مردم هستیم و برای رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: مبارزه با سرقت و استرداد اموال مکشوفه به مالباختگان از برنامه های اولویت دار نیروی انتظامی است و فرمان مقام معظم رهبری در تمام زمینه ها را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم بهره مندی از سامانه های هوشمند در مسیر کشف سرقت ها و استرداد اموال مالباختگان تاکید کرد و گفت: باید خلاء های قانونی در مبارزه با سرقت، برخورد با مالخران و استرداد اموال مسروقه به مالکان واقعی رفع شود.

وی با ارائه پیشنهاداتی درباره فرآیند مبارزه با سرقت اظهارکرد: شناسایی و دستگیری سارقان با جدیت دنبال می شود علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه در این حوزه باید راهکارهای میدانی و عملیاتی نیز اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با سرقت و استرداد اموال مالباختگان ازبرنامه های اولویت دار ناجا

مبارزه با سرقت و استرداد اموال مالباختگان ازبرنامه های اولویت دار ناجا