مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-13ورزشي

لزوم خودداری از فعالیت های سطحی در حوزه بانوان راز و جرگلان


استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم تشکیل مجمع مشورتی بانوان راز و جرگلان طی هفته آینده گفت: فعالیت های ریشه ای، عمیق و اثرگذار تعریف شود و از انجام فعالیت های سطحی خودداری کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی ظهر امروز در جمع فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان راز و جرگلان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: برای توسعه راز و جرگلان 10 میلیارد تومان مصوبه را به تأیید رساندیم که باید در سال جاری اجرایی شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: از محل سفر ریاست جمهوری به استان ایجاد 5 سالن ورزشی را مصوب داریم و همچنین امروز مصوب کردیم در مراکز 6 دهستان شهرستان راز و جرگلان، زمین ورزشی ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه بی توجهی به هر حوزه باعث ایجاد آثار منفی می شود، افزود: وقتی به زیر بناها توجه نکنیم بسیاری از امور و مسائل مهم را پشت سر می گذاریم بدون آنکه خروجی خاصی برایمان داشته باشد.

شجاعی در ادامه با اشاره به لزوم تشکیل مجمع مشورتی بانوان راز و جرگلان طی هفته آینده گفت: فعالیت های ریشه ای، عمیق و اثرگذار تعریف شود و از انجام و تصمیم های سطحی خودداری کنید.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: باید به مسائل فرهنگی بانوان در شهرستان راز و جرگلان با جدیت پرداخته شود چرا که در این حوزه عقب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم خودداری از فعالیت های سطحی در حوزه بانوان راز و جرگلان

لزوم خودداری از فعالیت های سطحی در حوزه بانوان راز و جرگلان