مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-13اقتصادي

تسهیلات جدید برای رونق بخش مسکن


مدیر امور شعب بانک مسکن استان فارس، از پیش بینی تسهیلات جدید و بهبود شرایط تسهیلات صندوق یکم، افزایش سقف تسهیلات صندوق مسکن جوانان، تمدید زمان تقسیط تسهیلات مسکن مهر، - ایسنا/فارس مدیر امور شعب بانک مسکن استان فارس، از پیش بینی تسهیلات جدید و بهبود شرایط تسهیلات صندوق یکم، افزایش سقف تسهیلات صندوق مسکن جوانان، تمدید زمان تقسیط تسهیلات مسکن مهر، گسترش طرح تضمین معاملات و .

به عنوان اقدامات انگیزیشی در راستای رونق صنعت ساختمان و فراهم شدن امکانی برای خانه دار شدن شهروندان، خبر داد.

مجید امیری پنجشنبه 23 مرداد در یک کنفرانس خبری، با اشاره به افزایش حداکثر عمر ساختمان ها در موضوع پرداخت تسهیلات صندوق یکم، گفت: براساس دستورالعمل جدید عمر ساختمان های مورد قبول بانک در موضوع تسهیلات صندوق مسکن یکم از 15 به 20 سال افزایش یافته و این عامل مهمی در ترغیب متقاضیان این نوع تسهیلات برای خرید مسکن است.

وی در خصوص شرایط جدید تضمین معاملات، گفت: این طرح که حدود 6 سال قبل رونمایی شد، برای متقاضیانی بود که قصد پرداخت بخشی از هزینه خرید ملک به شکل اقساط را داشتند و فروشنده در قبال آن تقاضای تضمین می کرد.

امیری ادامه داد: قبل از این بانک مسکن تا 150 میلیون تومان تضمین معاملات را انجام می داد، آنهم تنها برای ساختمانهای نوساز دست اول، اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات جدید برای رونق بخش مسکن

تسهیلات جدید برای رونق بخش مسکن