مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-13اجتماعي

مشارکت 25 میلیارد ریالی بنیاد جهادی امام رضا( ع) جهت احداث 4 فضای آموزشی در ایلام


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام از مشارکت 25 میلیارد ریالی بنیاد جهادی امام رضا( ع) در احداث 4 فضای آموزشی با 7 کلاس درس در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نصرت الله رحیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام ظهر امروز در دیدار با معاون عمرانی بنیاد جهادی امام رضا( ع) ، گفت: در راستای پویش ملی آجر به آجر با مشارکت 25 میلیارد ریالی بنیاد جهادی امام رضا( ع) در احداث 4 فضای آموزشی با 7 کلاس درس در سطح استان، در شمار مدارس سنگی تخریبی از 20 باب عبور کرد.

وی افزود: در بحث  پویش ملی آجر به آجر و طرح همگانی کمک به زیرساخت های آموزشی در سطح کشور، برای حضور و مشارکت خیرین در بحث سهم اعتبارات دولتی با مساعدت های استاندار و ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هیچ گونه محدودیت اعتباری وجود ندارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، اضافه کرد: در این  راستا به هر میزان که  خیرین حقیقی و حقوقی مشارکت کنند این اداره کل نیز به همان میزان در بحث اعتبارات دولتی مشارکت خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: بابت این مشارکت ارزشمند برای ساخت فضاهای آموزشی و نیاز ضروری استان در بحث برچیدن مدارس سنگی و تجهیزات مورد نیاز به مشارکت بیشتر بنیاد جهادی امام رضا( ع) نیازمندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 25 میلیارد ریالی بنیاد جهادی امام رضا( ع) جهت احداث 4 فضای آموزشی در ایلام

مشارکت 25 میلیارد ریالی بنیاد جهادی امام رضا( ع) جهت احداث 4 فضای آموزشی در ایلام