مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-13سياسي

وجود 135 هیئت مذهبی شناسنامه دار در اسکو


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسکو با بیان این که عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان برگزار می شود، گفت: در حال حاضر، 135 هیئت مذهبی در شهرستان در سامانه تبلیغات اسلامی ثبت شده و دارای شناسنامه هستند.

- حجت الاسلام اباذر حمیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماه محرم امسال از 31 مردادماه آغاز می شود و با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری آیین های عزاداری تفاوت هایی با سال های قبل خواهد داشت.

وی با بیان این که دستور العمل های بهداشتی برای برگزاری مراسم ایام محرم و فعالیت هیات های مذهبی تهیه شده است، افزود: سامانه ای به نام بیرق طراحی و راه اندازی شده که هیات های مذهبی متقاضی برای برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر ملزم به ثبت مشخصات و دریافت کد رهگیری هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این سامانه در خصوص رعایت مصوبات ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، در قالب 10 دستورالعمل اجرایی بارگذاری شده که مسئولان تمامی هیئت های حسینی، موظف به امضای تعهدنامه و اجرای آن هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اسکو گفت: مسئولان هیئات در راستای برپایی عزاداری، علاوه بر نام نویسی در سامانه و دریافت کد عضویت، باید مجوز خاصی را از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده و متعهد به اجرای رعایت پروتکل های ابلاغی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 135 هیئت مذهبی شناسنامه دار در اسکو

وجود 135 هیئت مذهبی شناسنامه دار در اسکو