مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-13سياسي

عزاداری محرم در اماکن مسقف ممنوع/ ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه برگزاری عزاداری در مکان های مسقف استان ممنوع است، گفت: دقت نظر در اجرای دستورالعمل های بهداشتی طی ایام محرم و صفر در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی شکری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست مشترک اعضای کمیته استانی با مسئولان کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دوگانگی در شبکه های اجتماعی بین سلامت و بهداشت و انجام عزاداری محرم و صفر نظارت شود، اظهار داشت: برگزاری عزاداری های محرم در اماکن مسقف استان سمنان ممنوع است.

وی بابیان اینکه به طورقطع حفاظت از سلامت و جان مردم از واجبات است، افزود: محدودیت های زمانی در انجام مراسم های عزاداری در این مدت از سوی هیئت ها لحاظ شود.

امسال تجمع ها در ماه های محرم و صفر به سبک گذشته انجام نمی شود مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه دوگانگی ها در ارتباط با عزاداری محرم و صفر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضای مجازی در بعضی مواقع رنگ و بوی سیاسی به خود می گیرد، خاطرنشان کرد: از هم اکنون باید نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم.

شکری با تأکید بر اینکه پیش بینی می شود امسال تجمع ها در ماه های محرم و صفر به سبک گذشته انجام نشود، اضافه کرد: ترس اقشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری محرم در اماکن مسقف ممنوع/ ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی

عزاداری محرم در اماکن مسقف ممنوع/ ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی