مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-13ورزشي

حضور نماینده والیبال استان کردستان در رقابت های لیگ برتر قطعی شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: حضور نماینده والیبال استان کردستان در رقابت های لیگ برتر قطعی شده است و هزینه ورودی برای حضور در این مسابقات از سوی اداره کل پرداخت شد.

- حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شده است و اداره ورزش و جوانان استان هزینه ورودی حضور تیم والیبال استان را به حساب فدراسیون واریز کرده است.

وی افزود: حضور تیم والیبال استان کردستان در لیگ برتر بزرگسالان یکی از مهمترین اقدامات بعد از کش و قوص های فراوان است که با رایزانی های صورت گرفته در استان و با فدراسیون والیبال این امر محقق شد.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان استان کردستان حامی حضور تیم های ورزشی به نام کردستان در لیگ برتر است، عنوان کرد: با توجه به اینکه رشته والیبال از پرمخاطب ترین رشته های ورزشی در کشور محسوب می شود لذا حضور یک تیم از استان در مسابقات لیگ کشور از استان کردستان نشان دهنده جایگاه استان در این رشته ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: با توجه به جلسات مکرر مسئولین استانی در راستای حمایت از این تیم حضور والیبال استان کردستان در لیگ برتر قطعی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده والیبال استان کردستان در رقابت های لیگ برتر قطعی شد

حضور نماینده والیبال استان کردستان در رقابت های لیگ برتر قطعی شد