مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-13پزشكي

مراقبت های بهداشت اولیه، اصلی حیاتی در دستیابی به سلامتی همگانی است


رییس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: ارایه مراقبت های بهداشت اولیه درخانه بهداشت، پایگاه های بهداشتی ومراکز جامع سلامت، یک اصل حیاتی در دستیابی به سلامتی برای همگان است.

- ایسنا/هرمزگان رییس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: ارایه مراقبت های بهداشت اولیه درخانه بهداشت، پایگاه های بهداشتی ومراکز جامع سلامت، یک اصل حیاتی در دستیابی به سلامتی برای همگان است.

دکتر یحیی میرزاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و حساسیت های خاص برای پیشگیری ازانتشار این ویروس درسطح شهرها و روستاهای شهرستان بندرعباس افزود: خدمات مراقبت های اولیه خدمات بهداشتی و درمانی درهمه شهرها و ساکنان همه روستاها حتی کم جمعیت ارائه می گردد و پوشش واکسیناسیون به طورکامل انجام می شود.

میرزاده یادآور شد: مردم شهرها و ساکن روستا لحظه ای برای دریافت خدمات بهداشتی درنگ نکنند وبرای دریافت خدمات بهداشت اولیه به مراکز جامع شهری و روستایی،پایگاههای بهداشتی و خانه های بهداشت در روستاها مراجعه نمایند.

وی با اشاره به اینکه مردم درگام نخست با سیستم سلامت جامعه ارتباط می گیرند، گفت: به منظور حفظ و ارتقا سلامت جامعه مراقبت های دوران بارداری، مراقبت های نوزادان و کودکان، دریافت واکسیناسیون، سلامت سالمندان، پیگیری بیماران دیابتی، فشارخون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت های بهداشت اولیه، اصلی حیاتی در دستیابی به سلامتی همگانی است

مراقبت های بهداشت اولیه، اصلی حیاتی در دستیابی به سلامتی همگانی است