مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-13بين الملل

رژیم صهیونیستی سامانه های گنبدآهنین در اطرف نوار غزه را افزایش داد


یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که رژیم صهیونیستی از ترس تشدید اوضاع در شهرک های اطراف غزه تعداد سامانه های گنبد آهنین را در این مناطق افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری فلسطینی شهاب ، امروز (پنجشنبه)، به نقل از روزنامه صهیونستی معاریو گزارش داد که رژیم صهیونیستی از ترس تشدید اوضاع در شهرک های اطراف نوار غزه، تعداد سامانه های گنبد آهنین را افزایش داده است.

طبق گزارش معاریو، تداوم اقدام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ارسال بالن های آتش زا به شهرک های اطراف نوار غزه، پیامی برای رژیم صهیونیستی است مبنی بر اینکه حماس قصد ندارد این اقدام را متوقف کند.

معاریو در ادامه نوشت معضلی که هم اکنون تل آویو با آن مواجه است این است که آیا حماس واکنش خود را تشدید خواهد کرد یا خیر.

طبق برآوردهای نظامی، حماس بنا دارد به منظور کاهش محاصره فشار خود را علیه رژیم صهیونیستی افزایش دهد؛ اما در پشت پرده کشورهایی چون مصر و قطر در تلاش هستند با میانجیگری اوضاع را آرام کنند.

شبکه صهیونیستی کان به تازگی گزارشی منتشر کرده بود و در آن اشاره کرده بود بالن های آتش زایی که از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیستی اطراف غزه فرستاده شده، دست کم باعث بروز 14 آتش سوزی در شهرک های صهیونیستی جنوب سرزمین های اشغالی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی سامانه های گنبدآهنین در اطرف نوار غزه را افزایش داد

رژیم صهیونیستی سامانه های گنبدآهنین در اطرف نوار غزه را افزایش داد