مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-13دانش

یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی 27 مردادماه برگزار می شود


اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی، دوشنبه 27 مردادماه با تقدیر از 35 برگزیده حقیقی و حقوقی داخلی و بین المللی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی، دوشنبه 27 مردادماه با تقدیر از 35 برگزیده حقیقی و حقوقی داخلی و بین المللی در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

در این مراسم که با رعایت پروتکل های پیشگیری از کرونا با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از برگزیدگان جشنواره به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، صاحبان 19 اثر برگزیده داخلی (20 نفر)، هفت شخصیت برگزیده خارجی و همچنین هشت شخصیت ایرانی اعم از پیشکسوت علوم انسانی، پیشرو علوم انسانی و اسلامی، مترجم برتر، نظریه پرداز برجسته و انجمن علمی و نشریه علمی برگزیده معرفی و تقدیر می شوند.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی در نشست خبری جشنواره که صبح امروز به صورت حضوری و مجازی در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار شد با اشاره به بیش از یک دهه برگزاری مستمر این جشنواره و تقدیر از مجموعه دبیرخانه خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی 27 مردادماه برگزار می شود

یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی 27 مردادماه برگزار می شود