مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-13دانش

آزمون EPT دانشگاه آزاد فردا، 24 مرداد برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمانه آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی پس از لغو آزمون EPT روز جمعه 27 تیرماه به دلیل شیوع کرونا و اعمال محدودیت ها در برخی از استان های کشور، - طبق اعلام سامانه آزمون EPT دانشگاه آزاد این آزمون فردا، 24 مردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمانه آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی پس از لغو آزمون EPT روز جمعه 27 تیرماه به دلیل شیوع کرونا و اعمال محدودیت ها در برخی از استان های کشور، نوبت بعدی این آزمون صبح فردا، جمعه 24 مردادماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، داوطلبان ثبت نام شده در این آزمون می توانند تا زمان برگزاری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود از سایت english.

iau.

ac.

ir/ept اقدام کنند.

داوطلبان می توانند با استفاده از شناسه کاربری (شماره پرونده) - کد ملی و شماره شناسنامه خود اقدام به دریافت برگه ورود به جلسه کنند، ضمنا داوطلبان می توانند جهت بازیابی شماره پرونده آزمون مربوطه با تلفن گویا 4743-021 تماس گرفته و از طریق شماره گیری کد 2 سپس شماره گیری شماره 1 نسبت به بازیابی شماره پرونده خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون EPT دانشگاه آزاد فردا، 24 مرداد برگزار می شود

آزمون EPT دانشگاه آزاد فردا، 24 مرداد برگزار می شود