مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-13بين الملل

دفاع پمپئو از فروش تسلیحات نظامی به عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در حالی روز چهارشنبه از عملکرد این وزارتخانه در فروش تسلیحات نظامی به عربستان سعودی در سال 2019 دفاع کرده است که یک نهاد نظارتی دولت آمریکا در گزارش اخیر خود اعلام کرده .

- وزیر خارجه آمریکا بار دیگر از اقدام این وزارتخانه در فروش تسلیحات به عربستان سعودی دفاع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در حالی روز چهارشنبه از عملکرد این وزارتخانه در فروش تسلیحات نظامی به عربستان سعودی در سال 2019 دفاع کرده است که یک نهاد نظارتی دولت آمریکا در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که فروش تسلیحات به عربستان سعودی بدون در نظر گرفتن خطر مربوط به تلفات غیر نظامیان در یمن بوده است.

یک نهاد نظارتی دولتی در آمریکا که تحقیقاتی در خصوص فروش اضطراری 8 میلیارد دلاری اسلحه به عربستان سعودی و برخی متحدان عرب آمریکا در خلیج فارس انجام داده است می گوید که وزارت خارجه آمریکا ارزیابی روشنی از اثرات این معامله و از جمله بر تلفات انسانی در یمن نداشته است.

گزارش دفتر بازرسی کل وزارت امور خارجه آمریکا نشان می دهد که مایک پامپئو در ماه مه 2019 و به رغم مخالفت کنگره با فروش این تسلیحات به عربستان و امارات، امکان فروش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع پمپئو از فروش تسلیحات نظامی به عربستان

دفاع پمپئو از فروش تسلیحات نظامی به عربستان