مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-13فناوري

کاهش تعداد پیامک های ورودی به اپراتورهای همراه


تعداد پیامک های ورودی به هر یک از اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، در سه ماهه ابتدایی سال 1399 به بیش از هفت میلیارد پیامک می رسد که در مقایسه با آمار هشت میلیاردی سه ماهه گذشته کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با ورود شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، بخش بزرگی از مکالمات و پیام ها به این فضا منتقل شده است.

با وجود این، هنوز هم برخی افراد در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت و یا به دلایل دیگر، برای برقراری ارتباط با دوستان خود، از روش هایی مانند مکالمه و ارسال پیامک استفاده می کنند.

آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامک های ارسال شده در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه ابتدایی سال جاری را مشخص کرده است که نشان می دهد در این مدت در مجموع بیش از هفت میلیارد و 236 میلیون و 956 هزار و 295 پیامک به اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، ارسال شده است.

این در حالی است که در سه ماهه چهارم سال 1398، بیش از هشت میلیارد و 34 میلیون و 637 هزار پیامک به اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، ارسال شده بود و آمار سه ماهه ابتدایی سال جاری حاکی از کاهش تعداد پیامک های ورودی به اپراتورهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد پیامک های ورودی به اپراتورهای همراه

کاهش تعداد پیامک های ورودی به اپراتورهای همراه