مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-13سياسي

خوشه فرش لرستان با حمایت شرکت شهرک های لرستان و جهاد دانشگاهی جان می گیرد


اصالتی که به نام استان های دیگر زده می شود حکایت گمنامی فرش لرستان است، فرشی که بدون نقشه و حامی برای احیا چشم به راه بسیاری از وعده هایی بود که در حد حرف باقی ماند؛ - ایسنا/لرستان اصالتی که به نام استان های دیگر زده می شود حکایت گمنامی فرش لرستان است، فرشی که بدون نقشه و حامی برای احیا چشم به راه بسیاری از وعده هایی بود که در حد حرف باقی ماند؛ اما امروز روز خوبی برای فرش لری بود تا با افتتاح دفتر طراحان خوشه فرش لرستان، خزان آن به بهاری پر امید تبدیل شود.

دفتر خوشه فرش لرستان با حمایت شرکت شهرک های لرستان و جهاد دانشگاهی در حالی افتتاح شد تا تعدادی از طراحان دلسوز فرهنگ لرستان گرد هم آیند و با تخصصی که دارند نقشه های فرش لری را احیا و نسبت به نمونه بافی و تجاری سازی آن اقدام کنند.

شناساندن فرش لرستان و جایگاه یابی آن در اولویت باشد بختیار رازانی، مدیرعامل شرکت شهرک های لرستان در مراسم افتتاحیه این دفتر گفت: با پیگیری شرکت شهرک ها سه خوشه آبزی پروری، عسل و فرش در لرستان فعال شده و در مدار توسعه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه فرش لرستان در سطح کشور ناشناخته است، ادامه داد: پیشینه این فرش برای مردم ناشناخته بوده و در وهله اول نیاز است که طراحان نسبت به شناساندن و جایگاه یابی آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشه فرش لرستان با حمایت شرکت شهرک های لرستان و جهاد دانشگاهی جان می گیرد

خوشه فرش لرستان با حمایت شرکت شهرک های لرستان و جهاد دانشگاهی جان می گیرد