مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-13پزشكي

چند راهکار ساده برای تقویت حافظه ظرف مدت 10 روز


برخورداری از یک حافظه خوب همواره از دغدغه های افراد بوده است که می توان با چند راهکار ساده ظرف مدت 10 روز به آن دست یافت.

- ، انسان امروز به دلیل مشغله های بسیاری که دارد گاهی دچار فراموشی شده و حافظه اش کمرنگ می شود به طوری که برخی اوقات حتی چیز های کوچک را هم به خاطر نمی آورد و اگر این فراموشی ها ادامه یابد می تواند تبدیل به یک دغدغه برای افراد شود.

در ادامه چند راهکار ساده ارائه شده است که می تواند به شما کمک تا ظرف مدت 10 روز حافظه خود را تقویت کرده و ذهنتان را تیزتر کنید.

روز اول: یادگیری سریع را امتحان کنید یادگیری چیز جدید یک راهکار عالی برای تقویت عملکرد مغز است که آن هم روش های خاص خود را دارد؛ یکی از نکات اصلی یادگیری این است که مواردی را که حواس شما را پرت می کنند، حذف کرده و در عوض سعی کنید آنچه که از پیش در ذهن دارید، تثبیت کنید.

نباید در یادگیری حالت منفعل داشته باشید، تلاش کنید در زمینه یادگیری فعال باشید؛ برای این منظور می توانید با یکی از دوستان خود یادگیری را تمرین و تکرار کنید.

قبل از شروع یک جلسه یادگیری، لحظاتی را به یادآوری آنچه آخرین بار آموخته اید، بپردازید.

افکار و حالت بدن شما می تواند در روند یادگیری تاثیرگذار باشد، بنابراین سعی کنید حالت بدن خود را تغییر داده و با یک نفس عمیق تصمیم به یک یادگیری آگاهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند راهکار ساده برای تقویت حافظه ظرف مدت 10 روز

چند راهکار ساده برای تقویت حافظه ظرف مدت 10 روز