مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-13سياسي

توزیع 110 بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده در طرح حمایتی «یا علی»


طرح حمایتی «یا علی» با توزیع 110 بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده نیز انجام شده در حالی که رزمایش کمک مؤمنانه هم در ایام محرم در قالب توزیع غذای گرم و بسته های حمایتی اجرا می شود.

- مهدی نباتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح کمک مؤمنانه در سطح شهرستان دلیجان، اظهار کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در ایام عید قربان تا غدیر بیش از 50 رأس گوسفند در شهرستان ذبح و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی بیان کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی گوشت قربانی با کمک مراکز خیریه و مردم بین بیش از 750 خانوار نیازمند توزیع شد که گامی در جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه شهرستان دلیجان ادامه داد: دهه اول محرم با همکاری خیرین و دستگاه های اجرایی بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد و طی جلسه با هیئت های مذهبی مقرر شده تا نذورات این ماه به سمت بسته های معیشتی و اجرای طرح کمک مؤمنانه هدایت شوند.

نباتی از توزیع بیش از 2 تن مرغ نیز در بین خانواده ها خبر داد و گفت: در ایام محرم کارگاه های تولید ماسک فعالیت خود را توسعه داده و خدمات لازم ویژه عزاداران حسینی را ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: طرح حمایتی یا علی با توزیع 110 بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده نیز انجام شده در حالی که رزمایش کمک مؤمنانه در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 110 بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده در طرح حمایتی «یا علی»

توزیع 110 بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده در طرح حمایتی «یا علی»