مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-13سياسي

استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در زمان وقوع بحران ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت و توانمندی های تشکل، نهاد و سازمان های مردم نهاد را در زمان وقوع بحران ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی و پاسخ به بحران اظهار داشت: قزوین سال گذشته و پس از وقوع سیل اوایل فروردین ماه توانست اقدامات پیشگیرانه و موثری را داشته باشد تا جایی با به حداقل رساندن خسارت های سیل امسال از سوی ستاد بحران کشور مورد تشویق قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا باید با هرگونه ساخت و ساز در حریم و حاشیه بستر رودخانه ها با هماهنگی دستگاه قضا برخورد قاطعی با خاطیان صورت گیرد.

به گفته این مسوول عمرانی، استفاده از ظرفیت دهیارها و شوراهای روستایی برای استفاده از منابع مالی ناشی از محل ارزش افزوده در خصوص مدیریت بحران این مناطق اقدامات لازم باید به عمل آید.

فرخزاد تصریح کرد: در حوزه رانش، به خصوص در مناطق الموت تدابیر لازم اندیشیده شود و از محل اعتبارات سیل تسهیلات بلاعوض جهت بازسازی اختصاص یابد.

وی به افزایش سه برابری آتش سوزی های مراتع و اراضی استان در سال جاری نسبت به پارسال اشاره و افزود: در این بخش نیز باید با کمک دهیاری ها در جهت مقابله با آتش در مراتع اقدام به تامین تجهیزات و آموزش های لازم به نیروها صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در زمان وقوع بحران ضروری است

استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در زمان وقوع بحران ضروری است