مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 00:152020-08-12پزشكي

ممنوعیت برپایی ایستگاه های صلواتی در محرم


تبلیغات هیأت ها برای حضور مهمانان و عزاداران ممنوع است و ورودی همه هیأت ها باید پرده الزام ماسک و رعایت فاصله وجود داشته باشد.

- مسعود دهقان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر باید در فضای باز و بدون پذیرایی صورت بگیرد، اظهار کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و عدم پذیرایی در حین مراسم شرطی است که طبق پروتکل ستاد ملی کرونا باید رعایت شود.

رییس مرکز بهداشت کاشان، با اشاره به اینکه موکب ها، چادرها و ایستگاه های صلواتی تحت هیچ شرایطی برپا نخواهند بود، گفت: در برگزاری مراسمات محرم و صفر می توانیم از فضاهای باز در اداره ورزش و جوانان و مدارس با هماهنگی و مدیرت سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانداری استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه قدردان مردم متدین، شهیدپرور و ولایت مدار کاشان هستیم، افزود: در حال حاضر نیازمند دلسوزی در رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه محرم هستیم.

دهقانی تصریح کرد: شرایط به گونه ایست که باید  شهرداری، نیروی انتظامی، آموزش پرورش، اداره ارشاد اسلامی، بسیج سازندگی، دادستانی، مدیریت سازمان تبلیغات شهرستان و آحاد جامعه و هیأت ها به گونه ای برنامه داشته باشیم تا پیک بیماری را مجدداً تجربه نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برپایی ایستگاه های صلواتی در محرم

ممنوعیت برپایی ایستگاه های صلواتی در محرم