مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 17:152020-08-12دانش

انجمن های علمی دانشگاه یزد 3 مقام کشوری جشنواره حرکت را کسب کردند


اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت برگزار شد و انجمن های علمی دانشگاه یزد سه مقام کشوری این جشنواره را از آن خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت که به صورت مجازی و با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه الزهرا (س) برگزارشد، از سه انجمن علمی دانشجویی دانشگاه یزد به پاس موفقیت آن ها در کسب مقام های دوم و سوم در رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه تجلیل شد.

در این مراسم، انجمن های علمی دانشجویی مهندسی صنایع، زیست شناسی و زمین شناسی دانشگاه یزد به ترتیب موفق به کسب مقام دوم انجمن های فنی و مهندسی، مقام دوم نشریات علوم پایه و مقام سوم مسابقات علوم پایه در مرحله کشوری شدند.

جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن های علمی دانشجویی هر سال برگزار می شود.

این جشنواره دارای حوزه های رقابتی شامل انجمن برتر، مسابقه و فعالیت خلاقانه، نشریه، کارآفرینی، اختراع، کتاب و یک بخش ویژه است.

30 هزار دانشجو از 127 کشور دنیا برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کردند؛ 191 اثر به مرحله داوری غیرحضوری راه یافت و 734 داور این آثار را قضاوت کردند که در نهایت 165 اثر برگزیده نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی دانشگاه یزد 3 مقام کشوری جشنواره حرکت را کسب کردند

انجمن های علمی دانشگاه یزد 3 مقام کشوری جشنواره حرکت را کسب کردند