مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 15:002020-08-12بين الملل

نیروی دریایی آمریکا، تسلیحات ابرصوت و دردسری برای حیات دریایی!


به تازگی لیستی از فعالیت های نیروی دریایی آمریکا با ضریب خطر بالا منتشر شده است که از جمله مهم ترین آنها می توان به برنامه آزمایش پرتابه ابرصوت جدیدHVP اشاره کرد که می تواند با سرعتی بالغ بر 8500 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

- نیروی دریایی آمریکا، تسلیحات ابرصوت و دردسری برای حیات دریایی! به تازگی لیستی از فعالیت های نیروی دریایی آمریکا با ضریب خطر بالا منتشر شده است که از جمله مهم ترین آنها می توان به برنامه آزمایش پرتابه ابرصوت جدیدHVP اشاره کرد که می تواند با سرعتی بالغ بر 8500 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

عصرایران؛ سند محافظت از پستانداران دریایی فدرال (به اختصار MMPA) تحت قوانین حفاظتی خاص قرار دارند.

به تازگی لیستی از فعالیت های نیروی دریایی با ضریب خطر بالا منتشر شده است که از جمله مهم ترین آنها می توان به برنامه آزمایش پرتابه ابرصوت جدیدHVP اشاره کرد که می تواند با سرعتی بالغ بر 8500 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

طبق گزارشی در این رابطه؛ نیروی دریایی قصد دارد مجموعه ای از تسلیحات مختلف را در طول ساحل غربی و طی دوره ای 7 ساله آزمایش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه محلی سیاتل تایمز ، این پروژه شامل پرتابه ویژه HVP نیز خواهد بود که با هفت برابر سرعت صوت حرکت می کند! محصول نظامی مذکور مدرن ترین سلاح ابرصوت نیروی دریایی آمریکا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی آمریکا، تسلیحات ابرصوت و دردسری برای حیات دریایی!

نیروی دریایی آمریکا، تسلیحات ابرصوت و دردسری برای حیات دریایی!