مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 13:452020-08-12فناوري

مهمترین حملات سایبری علیه استارت اپ ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی امروز در نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس 2020 که به صورت مجازی در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، - گفت: امنیت از مولفه های مهم در فعالیت های استارت آپی به شمار می رود و اگر این مولفه نباشد استارت آپ ها قادر به ادامه حیات نیستند.

وی با بیان اینکه ایران از لحاظ زیر ساخت های امنیتی استارت اپ ها در کشور وضعیت خوبی ندارد، گفت: چالش های زیر ساختی استارت آپ ها شامل پهنای باند ، سرعت اینترنت ، دیتا سنتر و تجهیزات امنیتی می شود.

گودرزی با بیان اینکه تامین امنیت هزینه های زیادی را می طلبد که کشور های مختلف این هزینه ها را سالانه پرداخت می کنند، افزود: در تحقیقاتی که انجام دادیم مشاهده کردیم که متاسفانه اولویت امنیت برای حیات استارت آپ ها در رده آخر قرار دارد؛ اکنون اولویت اول استارت آپ ها مسائل اقتصادی، فرهنگی و در آخر امنیت است.

وی در خصوص 10 حمله برتر علیه استارت آپ ها گفت: بیشترین حملات در دنیا از نوع حملات بات نت (botnet) است که ایران از نظر تعداد این حملات در رتبه سوم قرار دارد؛ این موضوع نگران کننده ای به شمار می رود.

بیشترین حملات بات نت، شامل مراکز ارائه دهنده خدمات رفاهی، علمی و دانشگاهی و سرمایه گذاری می شود که غالبا فعالیت استارت آپ ها زیر مجموعه ایت خدمات ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین حملات سایبری علیه استارت اپ ها

مهمترین حملات سایبری علیه استارت اپ ها