مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 13:102020-08-12پزشكي

رفرنس های اصلی رشته علوم آزمایشگاهی


رشته علوم آزمایشگاهی یکی از پرطرفدارترین رشته های علوم پایه پزشکی است که در ادامه با رشته علوم آزمایشگاهی، گرایش های آن در مقطع ارشد و مهم ترین رفرنس های رشته علوم آزمایشگاهی آشنا شوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، در کنار پزشکان متخصص و جراحان، یکی از نقش های مهمی که شاید کمتر دیده شود، فعالیت کارشناسان و پزشکان علوم آزمایشگاهی است که با آنالیز آزمایشگاهی خون، مایعات و بافت های بدن انسان، نقش ویژه ای در تشخیص بیماری ها دارند.

اگر از علاقه مندان به فعالیت در محیط آزمایشگاه و کار با میکروسکوپ و انواع دستگاه های آنالیز آزمایشگاهی هستید، با ما همراه باشید تا در ادامه با رشته علوم آزمایشگاهی، گرایش های این رشته در مقطع ارشد و مهم ترین رفرنس های رشته علوم آزمایشگاهی آشنا شوید.

آشنایی با رشته علوم آزمایشگاهی رشته علوم آزمایشگاهی یکی از پرطرفدارترین رشته های علوم پایه پزشکی است که امروزه به عنوان Clinical Laboratory Sciences یا Medical Laatoary science شناخته می شود.

فعالان این حوزه برای انجام آزمایش های گوناگون روی خون، مایعات و بافت های بدن جهت تشخیص بیماری ها، از دستگاه های الکترونیکی و اتوماتیک بسیار دقیق و حساس و از روش های مختلف آزمایشگاهی مانند مطالعات میکروسکوپی، روش های تشخیص مولکولی، روش های مختلف تجزیه و بررسی شیمیایی و ایمنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفرنس های اصلی رشته علوم آزمایشگاهی

رفرنس های اصلی رشته علوم آزمایشگاهی