مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 13:002020-08-12سياسي

تشریح شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری محرم در خوزستان


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دستورالعمل های بهداشتی جهت برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر از سوی وزارت کشور ابلاغ شده که در آن موارد متعدد بهداشتی بیان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نشست خبری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: یکی از اموری که باعث انعکاس و جهانی شدن حرکت امام حسین(ع) شد، روایت دقیق حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) از کربلا بود.

وی افزود: حضرت زینب(س) خبرنگار واقعه کربلا بود و با روایت دقیق آن حادثه، آبروی یزیدیان را برد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مسؤول اجرای پروتکل های بهداشتی و همچنین نظارت بر مراسمات محرم در کشور و این مهم در استان خوزستان بر عهده ما است.

نبی زاده گفت: کمیته امنیتی اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری نیروی انتظامی، دادستان استان، بسیج، حوزه علمیه، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و همچنین مجموعه بهداشت و درمان، کار اجرایی و نظارت را انجام خواهند داد.

وی افزود: دستورالعمل های بهداشتی جهت برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر از سوی ، برپایی مواکب و ایستگاه های صلواتی و نیز توزیع موادخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری محرم در خوزستان

تشریح شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری محرم در خوزستان